Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine, katero upravlja LAZAR PROJEKT d.o.o.(v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prosimo, da pred uporabo in nakupom v spletni trgovini pozorno preberete Pogoje poslovanja. V kolikor se z njimi ne strinjate, nakupa ne opravite.
Registracijo oziroma nakup v spletni trgovini razumemo kot strinjanje s pogoji poslovanja, ki predstavljajo osnovo sklenjene pogodbe med kupcem in trgovcem.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev nakupa. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
OPREDELITEV POJMOV
- ponudnik je LAZAR PROJEKT d.o.o.
- uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
- spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
– podatki o identiteti prodajalca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register),
– kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
– informacije o pomembnih značilnostih posameznega izdelka oz. storitve iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitno poprodajnimi storitvijo,
– informacije o dostopnosti posameznega izdelka oz. storitve iz ponudbe spletne trgovine,
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
– informacijo o načinih plačila in dostave,
– podatki o trajanju veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
– informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
– informacije o možnih načinih vračila izdelkov,
– informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Prodajalca za stike z uporabniki
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik po svojih najboljših močeh zagotavlja tekočo ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh spletne trgovine. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Podjetje LAZAR PROJEKT d.o.o., ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij prav tako pa tudi ne za primere, da dostop in uporaba informacij na teh spletnih straneh ni mogoča.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka, niti ne predstavljajo vedno vsebine dobave.
POGOJI POSLOVANJA
Spletna trgovina lazar-projekt.si in vsi podatki, slike artiklov, grafika in ostali elementi, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Blagovne znamke in logotipi ter fotografije so lasti posameznih podjetij, ki v predstavitvi artiklov spletne ponudbe nastopajo kot proizvajalci ali dobavitelji.
Slike artiklov so simbolične in v določenih primerih ne predstavljajo dejanskega stanja.
Upravitelj in lastnik spletne strani LAZAR PROJEKT d.o.o., si pridržuje pravico do morebitnih sprememb in popravkov teh pravil in pogojev kadarkoli in brez predhodnega obvestila.
Z uporabo tega spletnega mesta obiskovalec potrjuje, da sprejema navedene pogoje in se z njimi soglaša.
PRIJAVA
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.lazar-projekt.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
POSTOPEK NAKUPA
Postopek nakupa se prične s potrditvijo izbranega izdelka, ki ga boste prenesli v košarico.
S potrditvijo se vam bo odprla stran, kjer lahko še enkrat pregledate svoje naročilo in preverite podrobnosti.
V kolikor se odloči za nadaljevanje procesa nakupa, potrdite gumb »Nadaljujte z nakupom« . Ko zaključite nakup s potrditvijo gumba »Nadaljuj na zaključek nakupa« vstopite v podstran Zaključek naročila, ker boste vnesli podatke o načinu prevzema, načinu plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Že registrirani uporabniki, pa lahko vstopajo v zaključek nakupa preko spletne povezave, ki v nadaljevanju zahteva vnos uporabniškega imena in gesla, ki ste ju pridobili ob prvi registraciji.
Po preverbi vseh zahtevanih podatkov boste s potrditvijo vstopili v podstran Zaključek nakupa, kjer boste še enkrat preverili vnesene podatke, po potrebi uskladili. Še vedno pa imate možnost vrniti se na stran, kjer ste opravljali naročila, ki jih v nadaljevanju lahko še dopolnjujete.
V primeru uspešno oddanega naročila (gumb Oddaj naročilo), se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 041 624 442 ali info@lazar-projekt.si. Hvaležni bomo tudi za obvestila, če ste po oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
NAČIN PLAČILA. CENE, PLAČILNI POGOJI IN DOBAVNI ROKI
V spletni trgovini www.lazar-projekt.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po predračunu
TRR: SI56 0230 0026 0665 302 (NLB d.d.) - plačilo po prevzetju (ob dostavi)
Plačilo po predračunu je glavni način plačila in omogoča plačevanje vseh vrst nakupov, medtem ko je plačilo po povzetju omejeno na nakupe za blago, ki je v zalogi.
Ob izbiri plačila po predračunu stranka po zaključenem nakupu v e-pošntni nabiralnik prejme predračun v .pdf obliki. Takoj ko stranka znesek poravna, se naročilo posreduje odpremi oziroma dobaviteljem, ki nemudoma odpremijo blago. Dobavni rok za tovrstni način nakupa je praviloma cca. 3-6 delovnih dni od dneva, ko je opravljeno plačilo, vendar si ponudnik pridružuje pravico ta rok v primeru nepričakovanih zapletov podaljšati, s predhodnim obvestilom stranki.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko spleta.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo..
Veljavnost akcijske ponudbe z roki veljavnosti akcije so navedeni ob akcijski ponudbi.
DOSTAVA
Ponudnik je dolžan blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave se pripiše v spletni košarici pred oddajo naročila. Vsi opredeljeni stroški dostave veljajo le za območje Republike Slovenije.
Strošek dostave vključuje pakiranje, odpremo in dostavo blaga. DDV je vključen v ceno dostave.
Za nakupe nad skupno vrednostjo 100 EUR boste blago na želeni naslov prejeli brezplačno.
Dostava se vrši med tednom do 16.00 ure in v soboto v dopoldanskem času do 12.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če v času dostave niste dostopni, oziroma kurir Pošte Slovenije ne more oddati blaga, vam pusti sporočilo, da vas blago čaka za prevzem na najbližji poštni enoti. Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od več dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 14. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. V nasprotnem primeru vas bomo preko elektronske pošte oziroma telefona kontaktirali o predvidenem dobavnem roku oziroma času dostave.
GARANCIJA
Ponudnik se obvezuje, da ob predstavitvi posameznega artikla v spletni trgovini navede tudi podatke o garancijski dobi in pooblaščenih serviserjih.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, ponudnik ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
FIZIČNE POŠKODBE POŠILJKE
Priporočamo, da kupec pred prevzemom blaga, v prisotnosti dostavljavca pregleda vsebino pošiljke, če ustreza količinsko in kakovostno.
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku.
Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila dostavna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
ODSTOP OD NAKUPA – VRAČILO BLAGA
Kupec ima zakonsko pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu, vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan poravnati stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, razen, če ni bilo pisno dogovorjeno drugače. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (LAZAR PROJEKT d.o.o., Dragomelj , 1230 DOMŽALE) oziroma na elektronski naslov info@lazar-projekt.si, Kupec je blago dolžan vrniti v 30 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in pakirani v originalno embalažo. Priložen mora biti račun, dokumentacija in reklamacijski obrazec.
Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. Stroške vračila in poštnine krije pošiljatelj sam. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku izbrane dostavne službe.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti NA NASLOV: info@lazar-projekt.si ali po pošti na naslov:
LAZAR PROJEKT d.o.o.
Dragomelj 4
1230 DOMŽALE
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.
april, 2023